Kbrmnsvr Benimde 12haftada düşük tehlikem oldu hastanede yattım sonra hastane değişikliği yapmak zorunda kaldık şu an gittiğim doktorum iğneye gerek yok çok önemli bir detay değil bizim için dedi benimde ilk gebeliğim 25hafta olduk çok şükür🤲🏻
Selimunl Fundaduru bende 5 yıla kadar aşı koruyo sizi diye biliyorum 🤔 sağlık ocağına da sorabilirsiniz