Fundaduru takip ediyorum instagramda çok iyi bir doktor için rahat olsun bence de🤗 bize uzak kalıyor orası biraz ben de çok istiyordum o tarafta bir hastaneye gitmeyi. Ama şimdiki doktorum ve hastaneden de memnunum çok şükür, benim gittiğim doktor da doçent, kendilerine hastaneye güvenmeseler zaten o riski göze alamazlar olma diyemezler🤗🤗