Ss4 yok 37de gittim girmemişti 38+2de randevuya gidicem yazmışım o hafta girdi işte. doğum pozisyonundaydi ama başı biraz yukardaydi sonra aşağı da inmiş dedi doktor ama hala doğmadı. Kanala bir anda da girebiliyormuş ama doğumun başlaması için yeterli değil demek ki kanala girmesi ben de umutla bekledim ama maalesef olmadı