Teacherblue cagla24 süreciniz normal ise kendi sancılarınızın gelmesini beklemesi çok çok normal ama bazı bebişler erken gelmek için uğraşıyor 🤗 Bunda doktor sancılarım olduğu için 40. Haftayı beklemeyiz dedi sezaryen ise genelde 38+5 gibi alıyorlar
cagla24 Teacherblue hadi hayırlısı olsun benimde sancım yok oğlanda 40.haftayı doldurmuştu doktorum bu da dolduracak gibi gözüküyor dedi beklemedeyiz bakalım 🥰
pamukprensesim cagla24 ayni haftadayiz cayi muayenesi olucam haftaya nasil bisey oldugunu bilmiyorum korkuyorum
cagla24 pamukprensesim ben bugün oldum 38.haftadayım tam güzel geçti normal doğuma uygun, kanala girmemiş henüz
Gnsgns cagla24 Ahhh 49 olsa dayanamazdım heralde 😂😂 yok sancıda çıkmadı bende ama öyle uygun gördü doktorum sanırım olsun sağlıkla gelsinde önemli olan o 🍀🤍🥰
cagla24 Gnsgns 40 yazacaktım 😂😂49 a zaten bekletmiyorlar kız 😂 ben bugün oldum çatı muayenesi normal bekliyoruz bakalım ne zaman gelirse 🐣
Gnsgns gktgmom Turşumuu oy çok severim ama brn hamile olduğumu öğrenir öğrenmez yasak dendi o yüzden hiç yemedim 🤪
pamukprensesim cagla24 peki nasil yapiyor aciyor mu parmaklarini mi sokuyor biseyle mi actiriyor orayi😣
cagla24 pamukprensesim 2 parmağıyla bakıyor korkmayın kendinizi kasmazsanız acı hissetmezsiniz kısa süren bi işlem