Teacherblue biliyorumm ama genelde bebekler 40 haftayı görüyor artık ondan dedim mesela benim doktorum 40+3 de kadar beklerim en fazla dedi doğum kendi başlamadığı sürece eğer başlamazsa 40+3 de yatış yaparız en geç dedi 38+3 erken gibi geldi daha sancısı başlamayabilir o yüzden sordum 🙃