Sabah 9’a aldım randevuyu biraz tırsıyorum. İçimden hemen bitecek çok kısa zaten dayanırsın diyorum ama 😣 Allah’ım inşallah bir problem yoktur. Tek sorun estradiol değerimin 28 olması olsun, ki o da çok büyük bir sorun değildir diye düşünüyorum 😕 tedavilere bile gerek kalmadan öğreneyim hamileliğimi sonraki ay Allah’ım lütfen.
Sizin var mı tavsiyeleriniz ? Biri randevudan önce ilaç al demişti ağrı kesici ama bu hatalı sonuca sebep olur mu bilemedim. Bide anestezi felan demediler acaba vercekler mi bilmiyorum aç mı gitsem daha iyi olur ?