Sonay-123 Ebruyi bende doğuma kadar kulanıcam Allah kolaylık versin gerçekten zor ama onun minik eleri aklıma gelince gidiyor bütün acılar rabim sağlıkla kolaylıkla kucağımıza almayı nasip eder inşallah 🙏
Ebruyi Badehandekuzey allah hep iyi gitmesini nasip etsin hic bir sorun ıle karsı karısya kalmayınnnn
Ebruyi Busragoymen mide bulantım 14 te hafifledi sanki bu aralar baya azaldı ama yınede hap kullanıyorum kuzum genel olarak ıkı gun belım agrıdı sımdı geçti bazen belım cok agrıyor gecıyor basım agrıyor iş stresı belkıde
Ebruyi yavrucakannesi bende minik bir prenses beklediğimi öğrendim inşallah sorunsuz bir sekılde devam eder guzel saglıkla alırız
Ebruyi Melisa2907 benımde bel ağrım var 2 gun oldu geçti bazen geliyor gecıyor ama yanma suan olmadı bazı yiyecekler dokundu sadece mercımekgibi bulgur gibi
20212025 Ebruyi 16+4 haftalık olduk bugün kontrolümüz vardı doktorumuz yüzde 80 kız dedi kıza benziyor dedi. Bir oğlum var inşallah cinsiyetimiz degismez
dika Lagertha46 amin inşAllah benim ilk tremiser normal güzel geçti ama 2 ci tremiser zor geçiyor benim ya Allah yardımcımız olsun 🤲🏻
Kubosh İlk zamanlar halsizlik bulanti vs pek iyi degildi ama 13 haftadan sonra iyi gidiyor bel ağrıları dışında tabi yarin 17 hafta olucaz işte onun dışında bir şey yok her şey yolunda 😌 hepimizin güzel ve sağlıklı bir hamilelik gecirmesi dileğiyle ✨
Guldane32 Ebruyi Rabb’im sonunu güzel eylesin inşallah hayırlısıyla kucağımıza alalım insalalh bende oksapar 4000 binlik coraspirin kullanıyorum kan ilacı demir mutluvattimin bile mide bulandırıyor