Mucizee80 benim ilk gebeliğim daha önce hiç olmadı. 5 gün önce doktor rahim filmi çektirmemi önermişti, alttan da muayene etti hatta gebelik ihtimalim var bu ay da korunmadım dedim, insan bi kan testi ister 😀 istemedi… ben de nasılsa negatiftir diye istemedim. İnşallah güzel geçer 🙏🏻 diyetisyenim bebeğin tutunması için günde yarım avakado önerdi imkan varsa tüketin kahvaltıda