Kubramomani ipos aynı çizgi aynı testte bende çıkmıştı 1 gün gecikmişti beta 98 çıkmıştı o gün şuan 11 haftalık. Hayırlı olsun
Hasret18ayaz ipos senin benimkinden yüksek çıkmış bende yarın tekrar vericem bakalım hadi hayırlısı olsun
Minikmucizemmm26 ipos hayırlı olsun ben de dün gece miratech erken gebelik testi yaptım benim de böyle çıktı sabah ilk idrarla da normal gebelik testi yaptım o da pozitif 🥰
_Mother_ ipos aynı marka ile aynı şekilde öğrendim kanda 48 di gözünüz aydın sağlıkla ilerlesin inşallah
koza08 ipos merhaba hayırlı olsun 🤗 ben de yarın aynı testi uygulayacağım nasıl yapıyorsunuz. İdrar damlatmalı mı içine daldırmalı mı? İdrara daldırıyorsak ne kadar bekletmeliyim acaba?
koza08 ipos paketi açamadım hava almasın diye içinde kağıt olduğunu bilmiyordum. Çok teşekkür ederim 🌸