ipos BAT tarihim dündü, bu ay böyle hiç umudum da yoktu açıkçası. Gecikince test yaptım ve silik çizgi çıktı prodoctor erken gebelik testinde. Yanılma payı nedir? Çok heyecanlandım 🥹
mmedinestlms ipos 2 gebeliğimide prodoctor ile öğrendim yanıltma payı yok kuruma çizgisi de olmuyor hayırlı olsun canım Rabbim sağlıklı şekilde kucağına almayı nasip etsin
koza08 ipos merhaba hayırlı olsun 🤗 ben de yarın aynı testi uygulayacağım nasıl yapıyorsunuz. İdrar damlatmalı mı içine daldırmalı mı? İdrara daldırıyorsak ne kadar bekletmeliyim acaba?
ipos Mervekaram22 gidip kan vermem gerekiyor sanırım ama çok heyecanlandım. Geçen hafta kadın doğuma gitmiştim rahim filmi çektir demişti inferlite için bakılcaktı. İnşallah test yanıltmaz 🥹
Kubrabsyg ipos bende öyle oldum tam tedavi giderken gebe olduğumu öğrendim 😌 hayırlı olsun var görünüyor haber ver canım