bkdusunenanne Sorum başlıkta bebeklerim bi sorum daha var bat a göremi test yapıyosunuz yoksa asıl adet tarihine göremi bat geçti diyelim adet gecikti mi demek lazım yoksa asıl geçen ayki adet tarihine göre gününü mü beklemek lazım
kumsal__ bkdusunenanne ilk adetten sayılıyor geçmiş adetten değil diye biliyorum kacgun gecikmen var canim
bkdusunenanne Civcimmm benimde 28 çok merak ediyorum en son yaptım 9 gün kalarak negatif di sivilcelenme kasık ağrısı hepsi var göğüs hassasiyeti hariç adet olurum diye korkuyorum
Nisa_90 bkdusunenanne bat 29 benimde. Hafif kasıkta batma, sivilcelenme var göğüs hassasiyeti bende de yok.
Tubili33 Bat 28. Geçen ay bütün belirtiler vardı negatifti. Bu ay hiç bir şey hissetmiyorum hiç bir belirtim yok. Hayırlısı bakalım
MollyCo Bende de kasık ağrısi, sivilcelenme, istahsizlik var. Ara ara gogsume bicak saplanir gbi agri girdi ama bence bende regl yaklasiyo. He bi de cok esniyorum ya bat 28.
Teacherlla Sivilcelenme hamilelik belirtisi oluyor mu arkadaşlar? Bat’a 1 günüm var suratımda çok sivilce çıkmaya başladı. Göğüslerim çok hassas birden kasıklarıma ağrı giriyor
Tubili33 Teacherlla bende olmuştu evet. Kişiden kişiye göre değişir tabi. Kalbi durduğu in kaybettim ama çok sivilcem olmuştu kollarımda bile
Nisa_90 Teacherlla normalde adet zamanınızda olmuyorda şimdi oluyorsa olabilir belirti. Benim genelde adetime yakın hep olur fakat şuan 10 gün nerdeyse adetime bu kadar erken çıkmazdı.
Nisa_90 E6366 benimde bat 29. Ama 2 aydır döngüm 26 güne düştü. Normalde 28di 31 olması gerekiyor ona göre.
Teacherlla Nisa_90 benim olmuyordu bu bir kaç gündür vücudum bir tuhaf. Umarım sadece psikolojik değildir