khandenur Hllylmz sağlıkla gelsin inşaallah :)) sonu güzel biiznillah, anne olma yolunda çekilen çile kutsaldır 😅🙈
khandenur Ezgi2229 bazen ikili taramada tahmin edilebiliyormuş 🤗 ama genelde en net 16.hafta diyorlar 🙈 biran önce bilsek de başlasa alışverişler 😍
Ezgi2229 khandenur aynen ya biseyler almak icin sabırsızlanıyorum ben erkek hissediyorum ama bakalım sağlıklı olsunda 😊
seymash Ezgi2229 normalde 16. Hafta civarı net olur diyorlar da tecrübeli doktorlar 11-12. Haftalarda kemik yapısından vs tahmin yürütebiliyormuş 🤔
Aysenaz18 Merhaba hanimlar.bende yeni kesfettim forumu 11+2 gunluk benimde.bi sorum olacakti ense kalinligina bakildigi gun sabah ac karnami gidilecek acaba.cunku kan aliniyormus bildigim kadariyla.yaptiran annneler cevaplarsa sevinirm
Merveykaya DenizErdal canım sadece kan veriyosun birde doktorun ultrasondan ense kalınlığına bakıyor.haftaya da gidebilirsin
Ozkus khandenur Ben de Ağustos sonu annesi olacağım Allah izin verirse. Yarın 8. Haftamiza giriyoruz. Bekleyen kimseyi daha fazla bekletmesin Rabb'im 🙏🏻 Sağlıkla kucagimiza almamızı diliyorum civcivlerimizi 😇😍
khandenur Ozkus Hayırlı olsun canım 😇 amin Rabbim kimsenin kucağını boş koymasın 🤲🏻 Bize de sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🌸💜
Rukiyeeeyldzzz khandenur ayyy nekadar güzel yaa böyle okuyunca ben bile heyecanlandım 10. Hafta çok güzel keşke o günlere dönebilsem kızım artık çok büyüdü karnımda olmasına çok alışmıştım her haftanın her günün tadını çıkartın biz 30+3 olduk bile 🤰🏻🥰
khandenur Rukiyeeeyldzzz bende acaba ne zaman büyüyecek hemen geçecek mi bu günler diye düşünüyorum ☺️ herkes özlersin bu zamanları diyor 🙈 Rabbim tek nefeste kurtarsın sizi de 💞
Sldysf Bizde 8+6 olduk bugun ikizlerimle 😍 normalde 23 ağustos ama doktor ağustos başı gibi alırız yavruları ddi 🥰 Rabbim hepimize kucağımıza almayı nasip etsin inşallah ❤️❤️