İlk doğumumdan sonra herkes etrafıma toplanıp helva,tatlı filan yedirmeye çalışmıştı annem sağolsun herkesi engelleyip onun tek ihtiyacı bol bol su içmek demişti. Sürekli önüme su koydu, her öğünde yeşillik salata yedirdi, 11 sene önceydi korsem yoktu karnımı tülbentle sarmıştı. 62 kg ile hamile kalmıştım 70 le doğurmuştum 3 ayin sonunda 47 kg idim hayatımda bi daha hiç o kiloya düşmedim ama muazzam güzel sütüm vardı.
Hiç çatlağım olmadı, hiç sarkma yaşamadım bence önemli olan süt yapar diye her önüne geleni yememek. Bazı kadinlar görüyorum doğurali yıllar olmuş hala doğum kiloları duruyor yani bu kadar yiyecek bi durum yok