E_Duha ulkutom ay evet biraz öyle oldu ama bu sıcak havalarda geçsin yani çok bunaldık su ile besleniyorum resmen
ulkutom Pa-2121 ay benimde öyle bi yerde yığılıyo ve aşağı çok baskı yapiyo ama ne hikmetse nst de sancı yok 😂
Dilek_04 Kardelen120o anladım Allah hepimize kolay doğumlar nasip etsin inşallah 🤲🏻 ben daha dün başladım ama yürüyüş yapamıyorum ayaklarım çok ağrıyor çünkü