ulkutom Doğumu yaklaşanlar kimler dostlar kaç kaldı doğuma var mı ağrı sızınız ?? Bizim son 17 gün kasılmalar, bi yere toplanmalar başladı
Kardelen120o ulkutom son 18 ama heran gelicek gibi hissediyorum hareketleri azaldi squat yaptikca aşaği baskı yapıyo hissediyorum geliyoo 😃😃
Dilek_04 Kardelen120o Aynıyız sizinle benimde 18 ama hiç belirti yok. Dün akşam ilk defa biraz hareket yaptım sonra aşağa çok baskı yaptı bütün gece biran geliyor sandım 😅 ama yok sabaha geçti devam etmedi . Siz kaç dk squat hareket vs yapıyorsunuz . Ben hiç yapamıyorum ya çünkü hemen bacaklarım ağrıyor.
Ebrucar oznur-1098 son 12 benim de. Baş aşağı ama kanala girmemiş hanfendi. Biz naparsak yapalım geleceği zamanı ve şekli kendileri belirliyor bence. Sağlıkla gelsinler de nereden geldikleri önemli değil 😂
A1b2-4k oznur-1098 canım benimde 38 . Haftaya kadar dönmemişti hareketler var youtube dan bak. Yapmaya çalış secde ayetlerini okuyup secde yap ve ihlas fatiha sürelerini okuyp dua et elini karnına sür bol bol konuş eminim yapmışsındır çoğunu ama başka birinden duymak iyi geliyor insana. Bana biri söyleyince rahatliyordum.
Dilek_04 ulkutom Son 18 ama tık yok hiç gelmeye niyeti yok galiba 😂 Sadece dün gece aşağı çok baskı yapıyordu oda sabah geçti devam eden bişey olmadı .
Bedriye35 MaMmedova_ kendini hazırlıyormuş korkmayın :) benimde son 8 gün ne zamandır benimde toplanıp duruyor doktoruma söyledim kendini doğuma hazırlıyormuş :)
Ozge6609 MaMmedova_ benimde 14 gün bugün, aynı durumlar bende de var. Bugün kontrolüm vardı doktor her an gelebilir dedi. Bakalım bekliyorum heyecan ve biraz telaşla 🙂
11umran2 Mlkkkdlny Benimde öyle son 4 ama dediğin gibi 42 beklemeyiz inşallah sizin kaç haftalık benim 39+4
Kardelen120o Dilek_04 Once 30 dakika yüruyus yapıyorum disarda sonra merdiven inip cikiyorum eve gelince 10 15 dakika squat yapiyorum gun icinde zaten devamli aktif oldugum icin alisti vücudum 😁
Pa-2121 ulkutom bizimde son 17 o toplaşma yok mu mahvediyor 😅 ama sancı çıkmıyor nst de bu gerçek sancı değilse neeee🥲😅
ulkutom Pa-2121 ay benimde öyle bi yerde yığılıyo ve aşağı çok baskı yapiyo ama ne hikmetse nst de sancı yok 😂
Dilek_04 Kardelen120o anladım Allah hepimize kolay doğumlar nasip etsin inşallah 🤲🏻 ben daha dün başladım ama yürüyüş yapamıyorum ayaklarım çok ağrıyor çünkü