Melisa37 bana 2 doğumda da bastırma veya kum torbası olayları yapılmadı, ama ilkinde hemşire kan biriktiği için 3-4 parmağını içeri sokup masaj yaptı giriş kısmına ,hemen aktı pis kan inanılmaz rahatlatıyor çıkınca. İkincisinde pis kan çıkışı olması gerektiği gibiyi , herhangi işlem yapılmadı.