Hamide_00 her hastaneden değil de bence o an bizim durumumuza göre müdahale ediyorlar. Mesela benim ilk sezeryanımda hiç ne bastırma ne temizleme ne kum torbası hiç bişey olmamıştı. Ama ikinci sezeryanda içerde pıhtı oluşmuş o yüzden kanamam yok denecek kadar azdı ve çok tehlikeli bi durum bu o yüzden hem karından bastırıp hem alttan temizlemişlerdi. Tamamen bizim sağlık durumumuza göre yani