Mavikelebek24 Mervealya1992 çok rahatlattın beni canım inşallah hamileyimdir. Allah sağlıklı bir bebek nasip etsin inşallah heyecanla yarın sabahı bekliyorum
Sevgi3838 Mavikelebek24 benim de 13 ile öğrendim. Sanki senin bebeğin var gibi hissettim. İnşallah vardır cnm
Citirmom Mavikelebek24 ne alaka ya doktor biraz abartmamış mı? 8 ile başlayan beta nasıl 2000lere çıksın dört gün içinde. Bence hamilesin. İki günde bir iki katına çıkması lazım diye biliyorum. 4gün sonra 700 çıkarsa hamile değil miymişsin yani ne saçma bi yorum
Dzb Mavikelebek24 tam adet günümden bir gün önce tüp bağlatma ameliyatı oldum test yapıldı ve değerim 8.9 çıktı doktorlar yok diyerek ameliyata aldılar meğerse hamileymişim şuan 8 ay 20 günlük, bence seninde var değerin 5 üzerini geçmiş