Merhabalar salı günü kahverengi lekelenmem oldu. Bat 16dı. Lekelenmem 5 gündür devam ediyor. Kan tahlili yaptırdım beta hcg 8.0 çıktı. Doktorumu arayıp durumu anlattığımda 4 gün sonra tekrar kan vermemi söyledi. Gebelik olmadığını söyledi. Beta hcg 8.0 çıkıp gebe kalan var mı çok ümitsizim