1bebe1meow gece suyum geldi hastane uzak olduğu için hemen doktorla görüşüp çıktık yola ama hanımefendi mesai saatinden 5 dakka bile önce gelmedi . Nst ultrason vs hiç bir şey bakılmadı ebe gelip gidip ha bire çatala çıkardı açılmam çok yavaştı bi ara nefes alamıyorum diye oksijen flan verdiler. Zaten yüksek kiloluydu en son kontrolde bile 3.800lerdeydi. 1 hafta bayram girdi araya sonrasında doğuma gittk . Kordon dolanmıştı vakumla almak zorunda kaldı ve doğar doğmaz ilk lafı allah kurtardı anne yada bebek gidiyordu dedi hâlâ kulaklarımda çınlıyor hakkım asla helal değil o doktora. Aylarca dikişlerm iyileşmedi normal olduğu halde yataktan tek kalkıp wc bile gidemedm. Doğum sonrası bambaşka sorunlar yaşadığm için doktorla uğraşıp şikayet vs edemedm. Şuan çok pişmanım