İlk hamilelikte çatı muayenesi olAmadan normal doğum yaptım 38+5′de
Şuan 2. Hamileliğim 23. Haftadayz ilk doktorumdan asla memnun olmadığım için şuan başka doktora gidiyorm o da 4 kg normal doğurduysan 2. Yi hayli hayli rahat yaparsın sen dedi çatı flan konuşmadık hiç. umarım gerek yoktur 😂 ( doğumum aşırı zordu korkuyorum ama düşünmüyorum daha zaman var Allah kolaylık verir diyorm kendimi öyle motive ediyorm ne kadar zor olsa da yine normal istiyorm 😁)