kardelengurler7 bende aynı durumdayım 29+3 nerdeyse 2 aydır çok zorlanıyorum magnezyum suda eritilendi tablete döndüm magosit kullanıyorum ama bu aralar ağrılarım yine arttı bende doktora sorup ya 2 kez kullanıcam yada değiştirirsem masaj yapınca kitlenmesi geçiyor bide sıcak su torbası kouuorum bazen azaltıyor başka bi yöntem yok maalesef 😬