Rumeysa_01 bende hamileyim 4+5 bugün doktora gittim kese oluşmaya başlamış beta hcg ilk yüksek çıktı sonra düşük çıktı ama kese oluşmaya başlamış doktor herhangi olumsuz bişey söylemedi 4 Eylül çağırdı tekrar keseyi görmek için kalp atışını duymak için sizce olumsuz bişey olsa söyler miydi