2405 Semaas insallah canım alışkın degılım kilomu görünce piskolojim bozuluyor 🤭 diyorum kendi kendime bebeğim için ☺️ Ama sonrada süt olsun diye yicez 🤭🤭 napcaz artık veririz insallah 🙏😂
Asellll23 Semaas gün içerisindede uyuyamıyorum gün içerisin de uyusam tamam diyecem ondan dolayı uyuyamıyorum gece ama öyle değil işte 😔😔
Dilay06 Semaas öyle değil son anlar geçmek bilmiyor 😬 inan daha önce daha iyi bekliyorsun son anlarda ha geldi ha gelecek diken uzerindesin 😂 çünkü tık yok ya hiç mi belirti olmaz 😂 azıcık belim agrisa evet geliyor diye seviniyorum sonra geciveriyor 🙄
Dilay06 Semaas işin şakası orası da her zaman ederim rabbim düşmanıma bile versin evlat sevgisini.bu duyguyu tüm anneler tatsin içinde bizimle birlikte inşallah 🙏
srpkse Semaas hahah simdi dogum yapmis bir anne sözü var; Bu zamanlarinizi iyi değerlendirin Bol bol uyuyun. Bebek dogunca isteseniz de uyuyamicaksiniz😅😅 Bana boyle derlerdi ama oyle degil bebek saatlerdir uyuyo annesi uyumuyo🤷♀️🤦♀️
Aycan00 Kızlar bugün iki Doğum yapmış bi arkadaşımla konuştum bu uykusuzlukların nedeni “vücudun kendini bebeğe hazırlamasıymış .” Çok hoşuma gitti ve mantıklı buldum bi ağrı yok sızı yok ama deli gibi gecenin köründe uyanıp oturuyoruz 😬😂
Roseninmelekleri Semaas ben bugünde nöbete devam hepimize ıyi nöbetler doğmadan alıştırma yapiyoz resmen uykusuz gecelere ravvim saglikla kucagimiza almak nasip etsin 🙇♀️
srpkse Semaas gaz sansici cekmezlerse uyurlar. Annelerin korkulu rüyası 😄 Bide atak haftalarında pek uyumazlar. Onun disinda uyurlar.