Bir_tirtilannesii Kızlar sabahtan beri mandalina aşeriyorum Kokusu burnuma burnuma geliyor😣 Acaba çıktımı mandalina eşim dışarda şuan eve gelirken bakarım manavlara dedi
Gunduzanne Bir_tirtilannesii sanırım çengelköy tarafında bi manav var hamileler için genelde orda oluyo🙈 mandalina özlü içecek soda falan içsen bulamazsanız işe yararmı acaba
Bir_tirtilannesii Gunduzanne oyyy ben Sakarya da oturuyorum 🥲 ilk hamileligimde şeftali aşermistm kışın ortasında meyve suyunu içtim ama kesmedi. Bu seferde keseceğini düşünmüyorum. Eşimde öyle dedi meyve suyu vs olur mu diye dedim olmaz 🥲😂 kabuğunu soyup koklaya koklaya yemek istiyorum ben dedim
Simasu14 Bir_tirtilannesii Bir yerde tek vardı hatta çok şaşırdım. Kimse almayınca fiyatı çok düşürdüler
fatmakyn Bir_tirtilannesii cnm merhaba konuyla alakalı değil ama Sakarya nasıl üniversite okuyacak kızımız var bilgi verebilir misin oraya dair
Alya3 Rosemihra şuan 17 haftalık hamileyim hamileligimi öğrendiğimden veri ayva istiyorum her yeri aradık ama yok unutmuş gibiydim şuan yine düştü aklıma
Enfal_06 Bir_tirtilannesii bende dün yeşil limon gördüm mandalina sandım eşim limon olduğunu söyledi başka yerde bulamadım ne zaman çıkar kim bilir
Neslihankadir Enfal_06 oo gördüğünüz tam da mandalinadir çünkü ben 2 gün önce anpa grosstan aldim çok eksi ve sertti
Booksandcats Benim eşim manav ondan biliyorum mandalina çıkmış biraz pahalı ama hamileler alıyor dedi. Biz antepte yaşıyoruz ama bi bakının yine de belki yaşadığınız yerde de vardır.
Esraasln Bir_tirtilannesii ben de 2 ay önce fln asermiştimm ay eşim ne zorlukla bulmuştu ben böyle yeşil yeşil asermiştimm eşime. 1kilo al dedim tek başıma yedim😄😄
Melodimm Bir_tirtilannesii Hamile değilim ama mandalina istedim bende yarın bakayım😂Siz InsAllah bulursunuz🥰
Kayaakk Bir_tirtilannesii eğer canınızın çektiğini bulamazsanız bebek manav varmış bebekte istanbul sürekli açık diye duydum orda tüm meyveler mesafe uzak olabilir ama garanti yer diye duydum
Fatmanur12345 Bir_tirtilannesii sizde gördüm nedense canım öyle bir çekti daha 7+4 haftayız hemen asermem normal mi eşime söyledim bir saattir arıyor yeni bulmus
Aslihn07 Bir_tirtilannesii Ben de ilk gebeliğimde aşırı derece mandalina aşermiştim hiçbir yerde yoktu :) Kıbrıs’tan kargoyla göndermişlerdi kutuyu açtım o kokuyu aldım yetti 😅
Bir_tirtilannesii Aslihn07 yemedin mi afiyetle 😂😂 Kıbrıs’tan gelene kadar ben bebemi doğururum😂 eşim bugün marketlere bakacakti umarım bulur 😂
SareZeyno @“Bir_tirtilannesii”# hhahahhaa bende de oğlumda öyle olmuştu tamda bu mevsimdi uzandığım yerden bir anda mandalina kokusunu aldım neyse ki eşim bulmustu yedim bolca😅😅
Bir_tirtilannesii 01180322 amaa yaa yazdım başlıkta 🙈🙈🙈 hakkınızı helal edin valla pişman oldum yazdığıma🥲🥲🥲