deryaydin98 yok ancak ya ben de bavul ile götüreceğim, bir kaç arkadaşım da hep öyleydi, hastaneye de girip çıkarken de görüyorum hep orta boy valiz+el çantası hatta görüyorum. Bir de sonuçta sırtımızda taşımıyoruz, ben genelde tatile, yolculuğa, hastaneye hem fazla fazla eşya götürürüm, ihtiyaç olmayan geri gelsin, orda lazım olup aramak sıkıntı çekmek saçma geliyor bana