mer canım benim burda herkes hamile ve hamileliğin en ama en doğal belirtisi mide bulantısı baş dönmesi ve kusma. Şimdi sende kustum yazınca afedersin ama ben de güldüm. Kendini üzme ama bak bu kadar insanın gülmesine vesile oldun. Belki boşluğuna gelmiştir belki gerçekten endiselenmissindir seni anlıyorum fakat sence saçma değil mi?