Busrababuz maşallah 🧿 hiç bir gebeliğimde rahat sıkıntısız geçiremedim 😞 neyse bende 11 haftalık olıcam iki gün sonra bende uyumuyorum geceleri karşı komşumda hamile aramızda 4 ay var gebelikte sürekli uyumak istediğini ama bebelerin uyutmadıpını söylüyor yatamıyorum uyumayı özledim falan diyor bu arada bebeleri dedim çünkü ikiz 🧿🧿