Kan uyuşmazlığı anne ile bebek arasında olan rh değeridir. Siz pozitif bebek negatifse uyuşmazlık oluyor. Ben A negatif, eşim A pozitif, ilk bebeğim O pozitifti bu nedenle 28. hafta iğne yaptırmıştım, şimdi 22. haftalık hamileyim doktor haftası gelince bakacağız dedi. Endişe edilecek bir durum yok, illa iğne olmaya da gerek yokmuş