Elisapars Baby_B bol bol su iciyorum sadece bir gun yiyip icemedim buyuk ihtimal yedigim pilav dokundu diye düşünüyorum
Elisapars Hllozclk evet ve ben de dahil cogu kişi alttan muayene olmak istemiyorum diye imza atmışlardı masada fazlasıyla vardı
Elisapars Enfal_06 teşekkür ederim az önce kendi doktorumla konuştum dedim alttan muayene olmadan serum vermiyorlar ben de istemiyorum ne yapmam gerek evde 3 litre su içmeye çalış idrarın rengi açılmaya başlar dedi rahatlattı içimi. Eğer su içmene rağmen açılmazsa gelirsin dedi
Tgcegri Alttan muayeneye bu kadar direnmenin Bi anlamı yok aynı şekilde ben de keton +++ ile üç gün hastanede kaldım ve 3 kere çatı muayenesi oldum reddederek hem iyileşme sürenizi uzatmışsınız hem de bebeği riske atmışsınız