Ben oturduğum il de değilim. Yediğim bir yiyecek dokunduğunu düşünüyorum. Sabahtan akşama kadar bi yudum su bile içsem kustum.28+2 haftalık hamileyim. Acile gittim idrarımda keton(+++) çıktı. Yani vücudum çok susuz kaldığı için vücut kendinden kaybolan sıvıyı tamamlamaya çalışıyor bu da hamilelikte tehlikeliymiş. Ama bana acilde ki doktor yatış yapması gerektiğini söyledi. Olur dedim ama alttan muayene olmam gerekiyormuş. Ben kabul etmedim. Sonra icim rahat etmedi kendi doktorumu aradım ve dedim hocam alttan muayenelik bir durumum var mı tahlillerime baktı ve hayır alttan muayenelik bi durumun yok ama sana yatıs verip yaklaşık 3litrelik serum takmaları lazım seni gönderemezler böyle bir de idrar enfeksiyonun var antibiyotik vermeleri lazım dedi. Sonra ben doktora gittim yatış istiyorum ama alttan muayene istemiyorum dedim. Alttan muayene yaptirmazsan yatış yok dedi ve sadece antibiyotik verdi ve eve geldim. Şu an kendimce su içmeye çalışıyorum evde ama çok halsizim zor içiyorum. Neden alttan muayene şartı sunuyor anlamıyorum her hastane mi böyle😔