Bahargunesi bazen hiçbir sebep yokken bile olabiliyor. Ben de iki düşük yaşadım birinde 5 aylıkken ölü doğum oldu diğeri 6 haftalıkken kalbi durdu. Ne testler yaptırdık genetik, kromozom falan tıpda yer alan tüm tahlilleri verdik eşimde de bendede hiçbir sorun yoktu benim sadece adet düzensiLiklerim vardı o kadar. Ama olmayınca olmuyor hayat bazı şeyleri geciktiriyor. Şuan yıılar geçti oğlum oldu 1 yaşına geldi. Seninde kucağın tez zamanda dolsun inşallah