Betul-97 metemom_ Yaa kaç haftalık oldun ki aramızda 2 hafta vardı galiba doğurmuşsundur diye düşünmüştüm😅😅
Betul-97 metemom_ Bende tam 40 haftalıkken doğum yaptım sancım vardı ve suyum geldi suni sancıyla desteklediler
Betul-97 metemom_ Korkma canım hiçbir şey olmuyor 14:00′de taktılar saat 4 gibi canım çok acıdı o da sıyrılma diye bir şey varmış o zaman çok acı verirmiş sonra geçiyor 5 gibi sancım geçti hareketler yaptım ıkınmam başladı 18:12′de doğum yaptım