Bende 38 haftalığım doktor geçen hafta perşembe günü biraz soyumun azaldığını söyledi normal doğum istiyorum çatı muanesinde sıkıntı yok dedi bu hafta tekrar bakacak eğer daha fazla suyum azalırsa suni şancı vericek bebek baya aşagıya inmiş dedi ufak ufak sancılarım varmış ama ayaklarım felaket şişti kendimi patlayacak balon gibi hissediyorum bakalım ne zaman gelicek dört gözle bekliyorum