Benimde böyleydi adetime 5 gün vardı psikolojim bozulmuştu bir yapıyorum çıkıyor silik bir yapıyorum hiç çıkmıyor adetim üzerinden bir gün geçti çok koyu oldu bence adetini beklemelisin ama bende var gibi 4 terstin de bozuk olacağını sanmıyorum daha küçük olduğu için bu şekilde oluyor herhalde canım