mhrmom Benim kız (2yaş) daha yeni uyudu yaa saat 3 inanamıyorum🤦🙄 var mı benim gibi uyumayan annişler?
ikiaslanannesi80 mhrmom Oğlum saat 1.5 da uyudu bende yatacaktım sözde ama karnımdaki diğer bebem bu sefer başladı tekmelere sıcaktan da yatamadım yarın da hamilelik çekimine gideceğiz biraz heyecan da var uyuyacam inşallah 😅🤭
Hasret18ayaz Benim de oğlum 2 yaşında uykuları düzenli çok şükür o erkenden uyudu ama ben heyecandan uyuyamadım
SanBMom mhrmom ayy ablamda var benim oğlanın 2 yıl büyümüş hali bugun kafasında hopluyor du gözüm korkmadı değil 😁😁