ssa239688 o kadar haklısın kiiii
Bende öyleydim tabii ki tuvaletimi yaparken korkuyordum insan ister istemez düşünüyor
Ben transfer sonrası 3gün evden çıkmadım eşim yanımdaydı, genelde dinlenerek geçirdim oturuyorsam ayaklarımı uzattım
Ellerimle uzanıp birşey almadım mesela, yukarıya uzanmadm yerden eğilip birşey almadım
3.günden itibaren çıkıp küçük yürüyüşler yaptım ama 10dk falan o da zaten site içinde
İlaçlarımın iğnelerimn saatini hiç aksatmadım tlfnma alarm kurdum
Mesela yemeğimi yedkten sonra salona geçtim masayı eşim topladı ben eğilip makineye bulaşık dizmedim
Sağlıklı beslenmeye özen gösterdim birde, normalde çok abur cubur ve kahve tüketirdim yerini meyve ve çiğ kuruyemiş aldı😅
Yemekleri eşimle birlikte yaptık uzun süre ayakta kalmadım
Aklma gelenler şimdilik bunlar allah hepinizin yardımcısı olsun çok zor süreçler
Senin transferin kaçıncı günü😇