elifmerale Hakim olamamakta o kadar haklısın ki gerçekten ilk gün 24 saati geçti ve hala aklım onda tutundu mu tutunacak mı düşünmeden edemiyorum ben de 5 gün geçince yaparım diye düşünmüştüm ama işte negatif çıkınca da üzülüyor insan aslında en doğrusu on günden sonra yapmak ama beklemek yıpratıcı bu arada benim dün batma oluyordu Kasıklarım da bugün hiçbir şey hissetmiyorum hiç belirti olmaması da mı kötü acaba😔 Dün akşam bayağı gaz oldu bugün hiçbir şey olmadı sadece biraz idrarım sık geliyor onda da fazla su içtiğime bağlıyorum hareketleri nasıl peki ilk iki gün dikkat et bayağı istirahat et dedi bana doktorum