Sema3425 bol bol yürüyüş, merdiven inip çıkma, doktorum ev işi yap demişti, çömelerek yerleri felan elle silmek , tarçınlı şu içmiştim son 2 gün açılmam 1-2 cm kadardı tam hatırlamıyorum, bollca hurma yedim, düzenli sancilarla hastaneye gitmiştim, nst de hiç sancım çıkmıyordu, ertesi gün yine gittim nst de yine zerre kadar sancım çıkmıyordu ama ben sancı çekiyordum ve ebeler inanmıyordu 😂. Doktor karnıma bakmıştı senin sancin var bebek kendini sertleştiriyor sancı geldikçe demişti sancı görünmemesine rağmen o gün doğum yaptım.