Kızlar doğum yapalı 9 gün oldu son 3 gündür sürekli ağlıyorum eski hayatımı çok özlüyorum diye düşünüyorum sonra bebeğime bakıyorum vicdan azabı çekiyorum bebeğime bakıp ağlıyorum. Kimseyle telefonda konuşamıyorum, ses kaydı atamıyorum hemen ağlıyorum. Nasıl bu psikolojiden çıkacağım var mı önerileriniz