Belginylmz Bidemet kız ben onun burnunu yirim o anne karnı sudan kaynakli sis gözüküyor doğduğunda minicik bı burun cikiyo😍
surprizbebe Bidemet ben de bugün renkli foto aldım ve konumuz burun😂 bence açıdan kaynaklı biraz ve görüntü sürekli hareketli aslında ama sabitlemeye çalışıyor ya doktor. O yüzden kayıyo bence
yokusbebek Bidemet Yaa bizim bebişinki de büyük. Eşimin de benim de öyle. Ben de koca burunlu diye seviyorum karnımı 😁 Hatta detaylı ultrasonda ölcüm sonucuna bakmıştım gerçekten büyükmüş 😁
melektb Bidemet ay benim oğlumun da burnu kocamandı hatta baya kemerli gözüküyordu ama doğdu minicik.. 5 yaşında şuan hala bile çok küçük bir burnu var 🤣🤣 Bende sizin gibi düşünmüştüm burnu ne kadar büyük bize benzemiyor felan diye
neslsah-1 staRmama 🤣 bende bazen çok gülüyorum aklıma geldikçe hele üstteki resmine dişi olmayan dedeler gibi durmuş 😅
Gizem9688 Valla zenci değiliz ama biz de bu burnu anlamadık 😂😂 diger ultrason fotolarinda bi daha boyle cikmadi. Doguma 6 gün var. Dogunca görcez 😂😂😂🩵
neslsah-1 Gizem9688 maşallah 🌸 inan doğduklarında alakaları olmuyo benm belki deneyimim olmadı ama 2 yiğenim var ablamın bebelerinden biliyorm 😅
Tugba220 Bidemet bizde bugünlerde eşimle bunu konuşuyoruz bizimkinin de çok büyük eşimle benim burnumuzda normal bu kime çekti deyip duruyorum 😂
[silindi] Bidemet benim eşimin burnu fındık bebeği ultrason da görünce şok olmuştuk ama doktor dedi rahim duvarına yapışmış ultrason sa hep böyle çıkar dedi ve doğdu ki fındık burunlum
Gizem9688 neslsah-1 arkadaşim 2 gun evvel dogum yapti ultrasonun aynisi ya 😂 gerci burda 22 haftalik. Sonrasindaki fotolari guzel cocugumun
eea Su içinde oldukları içim ultrasonda öyle görüntüleniyormuş burunları doktorumuz öyle söylemişti :)
Sahranr Bidemet kız ultrasonda öyle çıkıyor Benimkide canavara benziyordu bu nasıl bebek dedim 🤣🤣😂 doğdu meleğim dünya tatlısı
dhbetul Bidemet burnu fındık kadar doğuyor canım 😂😂 şuan suyun içinde olduğu için öyle gözüküyor hem şiş ödemli 😂😂 mini minicik oluyorlar 🥰
zeynosileannis Bidemet 😂😂😂😂 ya bende diyordum biraz burnu büyük olcak galiba diye doğduğunda da baya şişti zaten burnu ama sonra küçüldü 😍