Bidemet kendi anım geldi aklıma çok güldüm 😂 bende 24. Haftada bebeğimin yüzünü görmeye gitmiştim, burnu bunun aynısı 😂 Allahım dedim bu çocuk neden bu kadar cirkin 🫣 bu haftada yüzü tam oturmuş olmuyor balım ondan öyle. 33 te bir fotosu var doğduğu halinin aynısı fındık burun 🤌🏻 değişecek yani merak etme 😻