Edizhr yumurtlama akintimi gorene kadar yapmistim ilk yaptığımda. Baska da yapmadım canım. Erken yumurtlamıştim bende adet bittikten 3 4 gun sonraydi. Ama ben adette başlamıştım yani 7 8 gun icmistim. Adetten sonra baslama olayinda ya yumurtlamayi görene kadar icmen gerek veya korunman gerek. Ben yine yapacak olsam ilk yaptığım gibi yaparim sanirim. Regl ile baslayip yum.gorene kadar.