Kızlar benim içime bir şüphe düştü fkrinize ihtiyacım var. 16sında hafif lekenmem oldu demiştim. O gün gidip kan vermiştim. Negatifti. Daha sonrası benim iki gün adet gibi kanamam geldi. Ama normalde 7 gün sürer.son iki günü peçeteye gelir cok az. Bu sefer 16sında az geldi. (İlişki sonrası banyodan sonra geldi lekelenme) , 17-18si adet gibi geldi. 19-20si gelmedi diyebilirim sadece peçeteye geldi ve abdest için bekledim diyebilirim. Normalde bu şekilde olmazdı. Ovülasyonda benim çatlama diye tahmin ettigim gün ayın 9u. 7si ve8i koyuydu çünkü. Sizce bir gebelik olabilir mi ? 9ağustosta çatlama olduysa 16sında kanda çıkmama olasılığı yüksek zaten cok az bir zaman geçmiş oluyor 🙃 Soğan suyunada 18inde basladım ama söktürür daha çok soğan suyu benim erken bitti