Gizmoaras Kızlar merhaba 36+4 günlük hamileyim ve bu kac aydır aşırı derecede buz tüketiyorum kendimi alikoyamiyorum benim gibi olan anneelr var mi acaba bebise zarari var mıdır
Aylaa123 Gizmoaras buz zaten su bebepe ne zararı olabilir ki 😂bende yiyorum sürekli seviyorum katır kutur yemeği. Boğazınız sismesim siz hasta olmayın bebeğe buz yediniz diye birşey olmaz
Gizmoaras Aylaa123 oyle tâbi ama sürekli uyarılıyorum yapma iyi değil diye mantıklı bir cevap ta alamıyorum soyleyenlerden teşekkür ederim cevabınız için
Tgbnr Bende aynıyım buz yiyince içim rahatlıyor resmen biz hasta olmadığımız sürece bebeğe bisey olmaz allahin izniyle 🙏🥰
Aylaa123 Gizmoaras çevrede boş konusan o kadar insan varki anca konusuyorlar ama açıklamaları yok kaale alıp dinlemeyin
Aysel461 Aylaa123 bebek hasta dogabilir annem kardeşimde çok yedi bebek doğar doğmaz üşütmustu daha nasıl bir açıklama olsun
Gizmoaras Tgbnr gerçekten oturduğum yerden onun hayalini kuruyorum İnsAllah sancı olarak dönmez sezeryanla doğum yapacağım birde 🫣
Aylaa123 Aysel461 ay saka gibi biraz daha abartın isterseniz buz ağza attığınız anda eriyip sıvı olan birşey bebek hasta olmus olabilirde buz yemekle ne alakası var herşeyi bir şeye yormayın
Aysel461 Aylaa123 nasıl ne alaka yediğimiz içtiğimiz her şey bebekte etki yaratıyor sonuçta bizim yediklerimizle besleniyor o Zaman sigara da için ne de olsa ne alakası duman sizin ciğerinize doluyor böyle bir mantık mi var
Aysel461 Aylaa123 kendi doktorum da söyledi hanımefendi sizin gibi çok bilmislerw laf anlatamam doktordan da iyi bilecek değilsiniz
Lagertha46 Genelde erkek bebek anneşleri öyle olurmuş 😂şaka bi yana buz sadece dişe zarar verir bebepe değil