Oyku1 aynen bana da söylediler hu da bizim imtihanımız sabretmek lazım senin gibi bende gün sayıyordum ama şuan hazır olduğumu zannetmiyorum açıkçası sen farketmemişsin benim suyum birden boşaldı ilk gebelik olduğundan şu olup olmadığını da anlayamadım doktorun tekrarlanması ile ilgili her hangi bir bilgi vermişmiydi sordun mu tekrar tekrarlanmaması için bit tahlil film ya da tetkik yapılması gerekir mi ben kendime bir riskli gebelik doktoru buldum bat 9 Eylül biter bitmez kontrole gidiceğim eğer bir engel yoksa korunmayı bırakacağım ne zaman kısmet olursa o zaman gelsin senin de hakkında hayırlısı olsun inşallah canım istediğin vakitte sağlıkla rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah 🙏🏻