Leyliya Muallime15 reçetenizde yazar kaç tane kullanacağınız herkesin durumuna göre değişiyor kaç adet kullanacağı örneğin ben 9. Hafta başladım sabah akşam ağızdan alıyordum (kanamam yoktu ikiz diye başlattı doktorum) 11. Hafta çok yoğun kanama yaşadım günde 3 defa vajinal + iğne başladık 15-16. Haftalarda günde ikiye düştü tekrar 20. Haftadan beri de sadece akşamları kullanıyorum. Şuan 29 haftalığım 11. Haftadan beri vajinal olarak kullanıyorum bu hafta doktoruma artık ağızdan kullansam diye sordum çünkü göbeğim çok büyüdü zorluyor. Vajinal daha etkili yapabildiğin kadar öyle devam edelim dedi.
Bsrackla Nzlcn27 Kızlar vajınal nasıl oluyor ya gebesiniz siz bende 3 kere kullanıyorum ama fitil şeklinde vajinaldem değil yani
Mira0505 Muallime15 merhaba, bende düşük riski olan zaman günde 3 kere söyledi vaginadan koymamı, ama kanama yoksa korumak için 1 kere uyuyanda koyuyordum, siz yinede doktorunuzdan ögrenin🙏🏻
Nzlcn27 Bsrackla çok şükür çok geç değil canım benim hiç strese girme genelde doktorun verdiği ilaçların reçetesinde nasıl kullanılacağın yazıyor veya içeriğinde de yazıyor bende hayatımda hiç fitil kullanmadım hamileyim fitil olarak kullan dedi ama nerden alacağımı bilmediğim için reçeteyle ilacın içeriğini okudum internette araştırdım zaten çoğu yerde yazıyor sen hangi hap olursa olsun nasıl kullanılacağı konusunda hep araştır ben hepsinde yapıyorum ne olur ne olmaz diye çok şükür bi sıkıntın yokmuş canım 💖
2cocukluana_ Muallime15 13 haftaligim canım artık gece yatarken sadece günde 1 kere vajinal fitil olarak kullanıyorum progestan hapimi kanamaya göre artıyor o ilk haftalar adet kanaması gibi aktif kanamam vardı ozaman 3 kere kullanıyodum şimdi 1 düşürdü doktorum kahverengi lekelenmelerim 2 gündür yok şükür azaldı iyice hap şeklinde kullanınca bende aşırı yan etki yapmıştı baş dönmesi mide bulantısı vs
Muallime15 2cocukluana_ bana başından beri vajinal almam gerektiğini söyledi doktor canım lekelenmem azaldı ama ara ara artıyor niye öyle oluyor anlayamıyorum bir türlü 😢
LadyVERA Muallime15 kişiye göre değişir bence doktora danışın. Ben iki kullandığım dönem bir başkası bir tane kullanıyordu.
Bsrackla 2cocukluana_ Bana vajinal al demedi ki doktorum fitil olarak kullan dedi ben belirttim bide hayatımda hiç fitil kullanmadım dedim insan bi söyler ben bilmediğimi belirtmiştim
Aslaninannesi_ Bsrackla Canım yanlış kullanmışsın bunca zaman vajinadan alman lazım ki bebeği korusun makat ile alakası yok ki bu ilacın
2cocukluana_ Bsrackla yani mantıken rahim vajina arası bi ilişki var ya oyuzden açıklama yapmamıştır ama hemoroid olsaydı makat bağırsaklar vs onlar ayrı bı ilişki içinde yani ama fayda sagladiysa ne mutlu
Muallime15 Bsrackla ilaç kutusunun üzerine nasıl kullanılması gerektiğini yapıştırıyorlar aslında ona dikkat ettiniz mi
Bsrackla 2cocukluana_ Şimdi şöyle ilk gebeliğim hayatımda başıma böyle bişey gelmemiş ve hayatımda fitil kullanmamışım benim fitil olarak bildiğim tek şey bebelere makattan verilir bunumda belirttim doktora ben hiç kullanmadım yapamazsam diye bir kelime fazladan söylense ölünür müydü ? Bende buna şaşırıyorum. Cidden
2cocukluana_ Bsrackla bildiğini düşünmüştür canım doktor da ne bilsin ogrenmenin eri geçi yoktur öğrenmiş oldun bu vakitten sonra vajinal alırsın işte
2cocukluana_ Bsrackla ben bu hapı kullanmasam olur mu dedim doktoruma çünkü aşırı yan etkileri var düşüp kalıcam diye korkuyorum kafamı kaldıramıyorum dedim ozaman vajinal olarak fitil kullan dedi hem daha çabuk etki eder hem de yan etkileri yaşamazsın dedi öyle öğrendim ilk hamileliğimde
2cocukluana_ Muallime15 rahim anomaliniz var mı sizin de benim kalp şeklinde rahmim oyuzden böyleymiş