Bahargunesi ederim tabi, geçmeyecek gibi geliyor ama geçiyor. Size tek tavsiyem imkanınız varsa pıhtılaşma testi yaptırın. Bende pıhtılaşma bozukluğu çıktı iğne ve hap kullanıyorum yaptırmasaydım belki de aynı şeyleri tekrar yaşayacaktım. Sizde de aynısı vardır demiyorum ilk gebeliklerde doktorlar normal karşılıyor ancak ben emin olmak istedim