Bahargunesi 11. Haftada doktor kontrolüne gittiğimde bebeği ölçtü ve 9+6 dedi o anı hiç unutmuyorum, ben acaba beslenmedim ondan mı geri kaldı diye düşündüm sonra o sözler dudaklarından döküldü kalbi durmuş… hayatımın şoku kendimi sıkışım bi an önce eve gidip ağlamak isteyişim kendimi toparlayamadım kürtaj oldum dünyam bitti sandım. Bunalımlara girmiştim baya… şimdi tekrar hamileyim. Şükürler olsun. Size üzülmeyin diyemem ancak hayat devam ediyor ve inşallah sizde sonrasında hemen hamile kalırsınız. Çünkü bu acıyı hafifletmenin başka yolu yok maalesef