Gmzbltylmz benim 3. Gebelik, ister istemez endişe oluyo ama o an akışına bırakıyor insan.. ben normal doğum hiçbir zaman düşünmüyordum, zaten ilk gebeliğimde erken doğum sebepli zorunlu sezaryen oldu. İlki genel ikinci spinaldi,spinal daha iyiydi benim için, ama bel ağrısı bıraktı sonradan, genetik bel sorunumuz var onu tetikledi, herkeste olmuyo bu durum.